Kundsupport

Kontakta oss

Företag | Privat

Produkten har lagts i din varukorg Visa varukorgenTill kassan
0 Produkter
Varukorg
Din webbläsare stöds ej. För bästa upplevelsen rekommenderas en nyare version eller en annan webbläsare.

Prisgaranti

Gastrotech prisgaranti 14 dagar

Prisgaranti – upp till 14 dagar efter köp*

Vår ambition är att alltid vara billigast i Sverige - du ska vara säker på att när du handlar restaurangmaskiner hos oss får du marknadens bästa pris.

Kortfattat innebär detta att om du hittar samma produkt billigare i en annan butik (i svenska butiker eller nätbutiker) täcker vi mellanskillnaden. Prislöftet gäller i 14 dagar efter köp, och du får hela mellanskillnaden tillbaka från Gastrobutiken.se.

För att få tillbaka mellanskillnaden måste du kunna påvisa att du har hittat produkten billigare, genom att till exempel hänvisa till en produktsida, offert, e-mail eller liknande skriftlig handling.

 

*Villkor:

  • Prisgaranti – Du tar emot en kredit från Gastrobutiken.se på mellanskillnadsbeloppet. Den kan du utnyttja att köpa annat för, eller betalar vi ut den till ditt bankkonto.
  • Prisgarantin gäller endast restaurangmaskiner och EJ för utensilier, möbler eller andra övriga produkter.
  • Prismatchning gäller mot priser från andra butiker i Sverige och nätbutiker registrerade i Sverige och gäller försäljningspriset exkl. eventuella fraktkostnader. Ersättning som betalas ut / Krediteras är dock försäljningspris inkl alla avgifter.
  • Gäller endast för E-orders. Alltså bara om du beställt från vår hemsida.
  • Produkten måste finnas i lager hos konkurrenten om vi skall matcha priset.
  • Prisgarantin gäller inte på kampanjer eller erbjudanden med ett begränsat antal.
  • För att utnyttja prisgarantin måste det vara en ny, identisk produkt, något du kan läsa från tillverkarens artikelnummer som produkten är märkt med.
  • Du måste skicka länk till nätbutikens lägre pris. Skärmdump godtas inte.
  • Genom att använda prisgaranti mot priser i svenskregistrerade nätbutiker kan det tillkomma fraktkostnad. Dokumentation måste därför innehålla slutpriset när alla val är gjorda.
  • Det ska vara likvärdiga leverans-, köp-, & garantivillkor.
  • För att få tillbaka mellanskillnaden måste du kontakta vår kundservice för att skicka in dokumentation. Kontakta oss via info@gastrobutiken.se eller telefonnummer 044-109200.